פתיחת סתימות

סובל מריחות, מים עומדים, לא יכול להיכנס לשירותים?

שירות מהיר ואמין לפתיחת סתימות ביוב ללא הרס וללא שבר!

הצנרת מהווה את התשתית המרכזית לבית שלנו, הבסיס עליו מתאפשרת פעילות תקינה במהלך היום יום,  כאשר מדובר על צנרת חדשה או מחודשת ההסתברות לתקלות היא נמוכה יותר, יחד עם זאת, סתימות נפוצות בכל סוג של צנרת, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על צנרת פעילה שנעשה בה שימוש תדיר.

לעיתים מדובר בסתימות מורכבות כגון סתימות בטון או סתימת שורשים הדורשות שימוש בציוד ייחודי למניעת נזקים לקו הקיים ומניעת הרס מיותר.
חברתנו מתמחה בפתיחת סתימות ביוב קשות בעזרת הציוד המתקדם בענף בארץ ובעולם.
כל ניידות בהשירות מצויידות ברובוטים ייחודיים ומכונות לפתיחת סתימות בלחץ מים בעוצמה אדירה של עד 1000 בר בעזרתם ניתן לשטוף ולחדש קווי ביוב,מרזבים ובריכות.
בסרטון הבא ניתן להתרשם מפתיחת סתימת בטון בקו מרזב באורך 6 מטר בבניין רב קומות. מכיוון שהמרזב יצוק בעמודי הבניין לא ניתן להחליף את הקו ונוצר הצורך לפתוח את הסתימה שנגרמה ע"י בטון מזויין שיצקו בטעות לקו במהלך העבודה.

חברתנו היא בין החברות הבודדות בענף שעושה שימוש במכשור טכנולוגי לפתיחת סתימת בטון מבלי להרוס את הקו ומסוגלת לתת פתרונות לכל סתימה ובכל קו ללא הרס

בסרטון הבא תוכלו להתרשם מפתיחת סתימת ביוב שנעשתה ע"י חברתנו תוך שימוש בציוד החדיש בשוק

פתיחת סתימות לרוב היא פעולה די פשוטה עבור בעלי מקצוע, עם זאת, פתיחת סתימות ביוב אשר נעשית באופן לא מקצועי עלולה לגרום לנזק חמור יותר מהסתימה עצמה ולכן מומלץ, במקרה בו יש צורך בפתיחת סתימות – להמנע מלעשות זאת באופן עצמאי ולקרוא לבעל מקצוע מנוסה ומקצועי אשר יוכל לעשות זאת עבורכם.

פתיחת סתימה היא אמנם, במרבית המקרים פעולה די קצרה ופשוטה, יחד עם זאת, לעיתים ישנם מקרים יוצאי דופן בהם פעולת פתיחת סתימות הופכת למורכבת, ארוכה ומטבע הדברים גם יקרה יותר, כך למשל במקרים בהם מדובר על צנרת ישנה במיוחד, אשר תוביל לכך שכל הזמן תהיינה סתימות, במקרים כאלה מומלץ אולי לא להשקיע כסף כל פעם מחדש על פתיחת סתימות ולהתכוונן דווקא על החלפת כל הצנרת, כמו כן, ישנם מקרים בהם בנוסף לסתימה יש גם נזילה בצנרת, מה שיצריך התערבות מורכבת יותר.

בסרטון הבא תוכלו להתרשם מאופן ניקוי הקו ע"י מכשיר ייחודי

דרכים שונות לאופן הפתיחה

משאבה לשטיפת קווי ביוב

הדרכים הטובות היום לפתיחת סתימות ביוב.

ערכה לפתיחת סתימה עם זאת, במרבית המקרים, פתיחת סתימה היא עניין של רבע שעה לכל היותר עבור בעל מקצוע, במיוחד בעידן של היום בו ישנו מכשור מקצועי ומשוכלל ביותר אשר מאפשר לבעל המקצוע לזהות היכן ממוקמת הסתימה, מה מקור הסתימה וכמובן יאפשר לבעל המקצוע לטפל בבעיית הסתימה תוך הזמן הקצר ביותר ובמינימום התערבות חיצונית.

ישנן כמה דרכים לטובת פתיחת סתימות ביוב, כאשר כל סוג של פתרון מותאם לרמת החומרה של הסתימה אשר נוצרה, במקרים חמורים בהם הסתימה ממש קשה ניתן יהיה להעזר בביובית אשר תסייע לשטוף את הסתימה בעזרת זרם מים עצמתי במיוחד אשר יאפשר לפתוח כל מחסום או כל סתימה אשר נוצרה בצנרת הביתית או במקום העבודה.

על מנת להתאים את הפתרון הטוב ביותר לטובת פתיחת סתימה יש לבחון את המצב בעין מקצועית ומיומנת.

כלים לפתיחה בלחצי מים

הכלים הנפוצים לשטיפת קווי ביוב או מרזבים הם מנועים העובדים במקביל עם משאבות מים בגדלים משתנים לפי קוטר הצנרת שהמפעיל עובד בה.
לדוגמא:במשאיות לפתיחת סתימות שאנו רואים בכבישים, מנועים גדולים מאוד כנ"ל משאבת המים.
משאית זו מיועדת לשטיפת קווי ביוב לקטרים של "4 ומעלה.
למשאית קיים מיכל גדול וצינור אשר בקצהו מחוברת דיזה "סילון", כאשר המפעיל מחליט לשטוף את הקו הוא מפעיל את המכונה ובזמן ההפעלה כמות גדולה של מים בלחץ גבוה דוחסת את המים לחורי סיכה כלומר לדיזה.
הדיזה תיכנס לתוך הצינור ותתקדם במהירות גדולה וליטרים רבים של מים יתפרצו לתוך הצינור וישטפו את הקו עד ניקיון מוחלט.
דיזה נוספת מתחברת לקצה הצינור של המשאית או המכונה.
הדיזה הנפוצה לחיתוך שורשים היא דיזה שמופעלת בצורה סיבובית שמחוברות אליה שרשראות שמפרקות את השורש בסיבובי "סלד" רבים וחותכת אותם.
חשוב לדעת שהוצאת שורשים ע"י חיתוך השורש מגבירה את הגדילה של השורש מחדש.
בסיום פעולת החיתוך והשטיפה חשוב לשרוול ולסגור את נתיבי השורש כדי שלא יחדור שוב לצינור.
חשוב לדעת, שכל יציאה שלנו לשטח מלווה בציוד לאיתור נזילות מים, כי לעולם לא נוכל לדעת בוודאות שאין בנוסף בעיה של נזילות מים הסמויות מהעין.

בסרטון הבא תוכלו להתרשם מהדגמה של

שטיפת צנרת בלחץ