פתיחת סתימה באמבטיה

פתיחת סתימה באמבטיה | פתיחת סתימה בכיור | פתיחת סתימה במקלחת | סתימה בצנרת

פתיחת סתימה באמבטיה

סתימה באמבטיה יכולה להגרם מסיבות שונות, למעשה, אמבטיה, כמו גם המטבח היא איזור מאוד פעיל בבית, אחד הפעילים ביותר, והיא משרתת את כל בני הבית, מה שאומר שרמת התנועה בה היא גבוהה מאוד, רמת הפסולת המצטברת בה, גם היא גבוהה ובכך למעשה ההסתברות לקיומה של סתימה באמבטיה הולכת וגוברת, בייחוד כאשר מדובר על צנרת אשר אינה חדשה.

האמבטיה שלנו מהווה איזור בעייתי ובעיקר מסוכן לצנרת וזאת מסיבות שונות – חול שאיתו אנחנו באים מן הים ושוטפים אותו באמבטיה, שיער שנושר מהראש וסותם את פתחי הניקוז, כמו גם מצטבר בתוך הצנרת עצמה, שמנים שונים אותם אנו מוסיפים אל המים באמבטיה אשר נוטים להצטבר על דפנות הצנרת ועוד גורמים רבים מהווים גורמי סיכון אשר מובילים אחריהם בעיות של סתימה באמבטיה.

יש צורך באיש מקצוע

אנשים רבים מעדיפים לבצע פתיחת סתימה באמבטיה באופן עצמאי, ולמעשה, כאשר מדובר על סתימה שיטחית של פתח הניקוז בלבד, הרי שבהחלט מדובר על משימה אפשרית.

דוגמא קלאסית לכך תהיה הצטברות של שיער על פתח הניקוז, פתיחה עצמאית של סתימה באמבטיה מסוג כזה יכולה להיות לא נעימה במידה מסויימת, אך היה תהיה מהירה ותתאפשר לביצוע עצמי, עם זאת, מרביתן של סתימות באמבטיה תצטרכנה התערבות של איש מקצוע, ועבודה עצמית לא תועיל כאן, חמור מכך, במקרים רבים התערבות לא מקצועית עלולה לגרום לנזק גדול יותר מה שיוביל לעלויות גדולות עוד יותר.

כדאי לציין שההסתברות להווצרות סתימה באמבטיה גדלה כאשר מדובר על צנרת ישנה, על כן, במידה ואתם מתגוררים בבית בו הצנרת בת כמה שנים לפחות, מומלץ להזמין אינסטלטור הביתה אחת לשנה לכל הפחות לביצוע פתיחה של הצינורות, על מנת שלא יצטברו שמנים ופסולת בתוך הצנרת.

חשוב להבהיר שסתימה באמבטיה אשר לא מטופלת בזמן עלולה להפוך לסתימה חמורה יותר ועם הזמן אף להוביל לנזילה בצנרת, על כן, חשוב מאוד לא להזניח מצבים של סתימה באמבטיה, ובמקרה בו אתם מזהים כי המים אינם יורדים בצורה חלקה, כפי שהם אמורים לרדת, אל תבזבזו זמן ואל תעמידו את הצנרת שלכם בסיכון – הזמינו אינסטלטור כמה שיותר מהר.