אינסטלטור ברמת גן

אינסטלציה | אינסטלטור  | שרברב | תיקון מרזבים | מייבוש רטיבות |

אינסטלטור ברמת גן לשוכרי דירות

אינסטלטור ברמת גן
אינסטלטור ברמת גן

למה רוב שירותי האינסטלציה באזור המרכז מיועדים לשוכרי דירות? מה כדאי לשוכרי דירות לעשות במקרה של בעיות בצנרת? איך בוחרים אינסטלטור ברמת גן?
אינסטלטור ברמת גן יכול להציע את שירותיו גם עבור תושבי תל אביב, קריית אונו, גבעתיים, גבעת שמואל ובני ברק, אך עליו להישאר קודם כל זמין בשביל ציבור שוכרי הדירות. רמת גן היא בין הערים שבהן אחוז הדירות השכורות הגבוה ביותר בהשוואה לערים אחרות בארץ, ורק תל אביב עוקפת אותה בכמות הסטודנטים והצעירים. כתוצאה מכך, התפקיד של אינסטלטור ברמת גן מעט שונה ויש לו מאפיינים מיוחדים.

איזה שירותי אינסטלציה אפשר להציע לך?

לנו בחברה יש את כל שירותי האינסטלציה המתאימים עבור תושבי רמת גן. אנו מתמחים באיתור נזילות ומסוגלים לבצע עבורך פתיחת סתימות ביוב בהתראה מיידית. כמו כן, שוכרי דירות ברמת גן מוזמנים ליצור איתנו קשר כדי לבצע תיקון מרזבים לקראת החורף או חידוש קווי ביוב בבניינים ישנים, או אם חדרו לכם מים מתחת לבלטות ואתם סובלים מרטיבות ברצפה  או מרטיבות מים בקירות לרשתנו מייבש רטיבות ולחות  המומחים שלנו מחכים לך עכשיו!

שירותי אינסטלציה נפוצים בקרב שוכרי דירות

שוכרי דירות לא משלמים בעצמם על שירותי אינסטלציה ולכן הם מזמינים לעיתים קרובות אנשי מקצוע. הדרישה הכי שכיחה בקרב שוכרי דירות היא פתיחת סתימות ביוב, טיפול בשורשים בביוב ולעיתים גם איתור נזילות בגלל הופעת רטיבות בקיר. עם זאת, גם לשוכרי דירות יש אחריות מסוימת ועליהם להסביר לבעל הדירה את הצורך בהזמנת אינסטלטור.

סימנים שמעידים על הצורך בהזמנת אינסטלטור ברמת גן

יש כמה סימנים שיכולים לסייע לשוכרי דירות לזהות את הצורך בהזמנת אינסטלטור ברמת גן ולמנוע נזקים בלתי הפיכים לנכס. בראש ובראשונה, כדאי לתאם ביקור של שרברב בכל מקרה של הופעת כתמי רטיבות חדשים בקירות, ברצפה, בתקרה או בחיבור שבין התקרה והקירות. אף נזילת מים לא חולפת מעצמה והנוכחות של האינסטלטור חשוב לפתרון יסודי של הבעיה.

הזמנת אינסטלטור בגלל חשבון מים גבוה

שוכרי דירות משלמים בעצמם את חשבון המים החודשי ולכן יש להם אפשרות לעקוב מקרוב אחר הצריכה. אם הצריכה בחודש אחד גבוה משמעותית מהחודש הקודם, סביר להניח שיש נזילה. זו לא תמיד נזילה שניתן לראות את סימני הרטיבות שלה על הקירות, אך הזמנת אינסטלטור ברמת גן היא בהחלט פתרון ריאלי ומשתלם.

תיאום אינסטלטור לחידוש קווי ביוב

הרבה שוכרי דירות ברמת גן מנצלים את תום תקופת החוזה על מנת לדרוש מבעל הבית שדרוגים ושיפורים. אחד השיפורים שאותם ניתן לתאם מול שרברב מקומי הוא חידוש קווי ביוב. כל מה שצריך לעשות הוא להסביר לבעל הדירה שמדובר בהשקעה משתלמת שמעלה את ערך הנכס לטווח הקצר והארוך.

הזמנת אינסטלטור ברמת גן לפני כניסה לדירה שכורה

גם שוכרי דירות ברמת גן שלא בקיאים בענף האינסטלציה צריכים להכיר את האפשרות של שימוש במצלמה תרמית לטובת צילום קווי ביוב. הצילום מאפשר לזהות מוקדי נזילות ורטיבות בלי להרוס קירות ובלי להרים מרצפות, בתהליך נוח ומהיר. המשמעות היא שסטודנטים או זוגות צעירים ברמת גן יכולים להזמין אינסטלטור ולקבל ממנו דוח מפורט על מצב הצנרת עוד לפני שהם נכנסים לדירה.

השוואת מחירים בין שירותי אינסטלציה

בניגוד למה שנהוג לחשוב, השירות שניתן על ידי אינסטלטור ברמת גן לא בהכרח יקר יותר משירותים דומים בערים אחרות בצפון או בדרום. אינסטלטור מקצועי יציב את האינטרסים של הלקוח בראש סדר העדיפויות ויספק עבורו פתרון יעיל לכל הבעיות הנפוצות. את המחיר גובים בהתאם לפרמטרים פחות או יותר קבועים ובתיאום מראש עם הלקוח.

האינסטלטור שהדירה שלך צריכה!

השכרת דירה היא פתרון מגורים נפוץ ואין סיבה להתפשר על איכות החיים בגלל בעיות צנרת. נמאס לך מהנזילות במקלחת? רוצה לשכנע את בעל הבית לחדש את הצנרת? אנחנו מזמינים אותך להתייעץ איתנו לפני הזמנת אינסטלטור ברמת גן ולרכז שורה ארוכה של שירותי צנרת, כולל ייבוש רטיבות ברצפה, בעזרת מייבש רטיבות ולחות בקירות גילוי נזילות בעזרת מצלמה תרמית, מול חברה מיומנת, מוסמכת ומקצועית.