ניידת שירות לפתיחת סתימות ביוב

ניידת שירות לפתיחת סתימות ביוב

כשיש לכם סתימה בביוב מה יותר טבעי מלהזמין את ניידת השירות לפתיחת סתימות ביוב

ניידת החירום לפתיחת סתימות ביוב , מצוידת בכול האבזור המתקדם לפתיחת סתימות ביוב.
כיום הטכנולוגיה מאפשרת מיפוי מדוייק של מקור הסתימה מה שמאפשר לנו לחסוך בשבירה קירות והרמת בלטות לחינם. בעצם הטכנולוגיה כיום מאפשרת לנו גם לתקן צינורות ביוב גם ללא הוצאת הצינור הישן אלא לצקת לתוך הצינור הישן צינור חדש שעמיד פי כמה מהצינור הישן.
ניידת החירום לפתיחת סתימות ביוב מצוידת במצלמה סיב אופטי מה שמאפשר לנו להחדיר את המצלמה לקו הביוב ולגלות את המקור הסתימה, בהתאם לסתימה אפשר להחדיר ציוד מתאים לפתיחת סתימת הביוב. בנוסף הניידת מצוידת בביובית במיכל לשטיפת קו הביוב בלחץ עצום מה שמאפשר לשטוף את סתימת הביוב מכול השכבות שומניות שנדבקות ומצטברות סביב צינור הביוב וגורמות להיצרות של קוטר הצינור

אם אתם שואלים: בשביל פתיחת סתימה צריך להזמין ניידת שירות לפתיחת סתימות?

התשובה היא כן רבתי האם לא פעם שמעתם מחברים ומכרים שהזמינו אינסטלטור כי הייתה להם סתימה בביוב, שחשבו שהיא פשוטה והזמינו אינסטלטור שנתן את הצעת המחיר הכי זולה, אבל "הסתימה הפשוטה" חיש מהר הפכה לפרויקט גדול עם נזק גדול ושיבוש סדר היום ושיגרת החיים.
תארו לכם כמה הרופא יוכל לעזור לכם בלי ציודי רפואי לאבחון מחלות, המטרה של הבדיקות היא רק לאמת או לשלול את האבחנה של הרופא.
בדיוק כך אצל האינסטלטור המטרה של הניידת השירות לפתיחת סתימות ביוב להביא את כול הציוד לאבחון מקום סתימת הביוב במדויק, לא קרוב ולא בערך, אלא במדויק ועם הכי פחות נזק סביבתי, לא שוברים, לא הורסים, והכי חשוב גם מסיימים מהר יותר את העבודה מה שמאפשר לשמור על שיגרת יום .
אז בפעם הבאה שיש לכם סתימה ביוב אל תהססו התקשרו לדודי 052-323-7505 או ליעקב 052-750-7505 נגיע עם ניידת השירות שלנו ונפתח לכם את סתימת הביוב, או כל בעיה אחרת ביעילות, במסירות ובמקצועיות.

מצלמת סיב אופטי לצילום קווי ביוב
מצלמת סיב אופטי לצילום קווי ביוב

בכול פעם שיש לכם סתימה במערת הביוב, מומלץ בחום להזמין ניידת שירות לפתיחת סתימות ביוב, כי הניידת השירות לפתיחת סתימות ביוב, מצוידת בכל הציוד הנדרש להתמודדות בכול מיני מצבים לא צפויים, מה שמתחיל כסתימת ביוב לכאורה פשוטה, חיש קל יכולה להפוך לסתימה מסובכת שדורשת ציוד מתקדם לאיתור מקור הסתימה.
בד"כ כמזמינים אינסטלטור הוא יגיע עם ספירלה לפתיחת סתימות ביוב, אלא כשהוא יתקל בקושי לא צפוי, הוא יתחיל לשבור בלטות או קירות, אין ודאות שבמקום ששבר בלטות או קירות שם מקור הסתימה ולכן האינסטלטור גם יעמיק וגם ירחיב את האזור החשוד.
כפי שתוכלו לראות בסרטון הניידת שלנו מצוידת במצלמת סיב אופטי שמוחדרת לתוך קוו הביוב ומשדרת למוניטור בזמן אמת את מה שרואים בקו הביוב עד למקור הסתימה המדויק, מה שמאפשר לנו לדעת מה הגורם לסתימה, ואיך להתמודד נכון עם פתיחת סתימת הביוב.
ובנוסף כפי שאתם רואים הניידת שלנו מצוידת בביובית מיכל מים ענק עם משאבת לחץ לפתיחת סתימות הביוב, כי מומלץ לשטוף את קוו הביוב משאריות השומנים שהצטברו בדפנות קו הביוב.
ניידת השירות שלנו מצוידת במצלמה תרמית לגילוי נזילות מים שמקורם במי ביוב, או נזילת מים במרזבים, או נזילת מים מהצינורות ההולכה של המים, הפתרונות שאנו מציעים, אינם בהכרח מחייבים הריסה והחלפת קווים בדר"כ הפתרון שלנו הוא בניית קו ביוב בתוך קו הביוב הקיים.

השירותים שאנו מספקים: פתיחת סתימות ביוב, איתור נזילות, אינסטלציה, הוצאת שורשים בביוב, תיקוון מרזבים

יחידה לשטיפת קווי ביוב
יחידה לשטיפת קווי ביוב
מיכל לשטיפת קווי ביוב
מיכל לשטיפת קווי ביוב
משאבה לשטיפת קווי ביוב
משאבה לשטיפת קווי ביוב
תאים לאחסון ציוד עזר 2
תאים לאחסון ציוד עזר
תאים לאיחסון ציוד עזר 1
תאים לאחסון ציוד עזר
מיכל מים לשיטפת ידיים
מיכל מים לשיטפת ידיים