איתור נזילות בגז

איתור נזילות בגז , נחשבת לאחת מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובין האחרונות בתחום איתור נזילות מים סמויות.
איתור נזילות בגז מתאפשר בעזרת מכשיר ייחודי לאיתור נזילות סמויות במקומות בהם תוואי השטח אינו מאפשר איתור בעזרת מצלמה תרמית או בעזרת מאתר נזילות אקוסטי (סאונד).
איתור נזילות בגז בעזרת מאתר ייעודי יעיל מאוד ועוזר באיתור מיקום הנזילה המדוייק, גם אם מדובר בנזילה קטנה מאוד.

 איך זה עובד?

איתור נזילה בגז מתבצע בעזרת מאתר ייעודי, לשם ביצוע הבדיקה עלינו לחבר מיכל גז (ידידותי לסביבה ולאדם) בעזרת מחברים מיוחדים לצנרת הדירה/החצר או הקו בו אנו חושדים שנוזל.
בעזרת ווסת ייחודי אנו מחדירים את הגז לצנרת, אל חשש הגז בטוח לחלוטין, אינו רעיל, דליק ובשום אופן אינו מזיק לסביבה.
מערכות לאיתור נזילות בגז בהן אנו עושים שימוש נחשבות  למערכות רגישות במיוחד ובעזרתם מתבצע איתור מיקום הנזילה המדויק.

השימוש במאתר נזילות סמויות בגז מתבצע במקומות בהם מאתרים בטכנולוגיות שונות כדוגמת: מאתר אקוסטי או מצלמה תרמית לא נותנות מענה.

בסרטון הבא תוכלו להתרשם מאופן ביצוע האיתור בעזרת גז

 

מכשיר לאיתור נזילה בגז

המכשיר בו אנו עושים שימוש הינו המכשיר החדיש הקיים בתחום איתור נזילות המים ,
המערכת מתוצרת חברת FAST גרמניה מדגם AQUA M300 החדיש
חברת FAST הינה מהחברות המתקדמות בעולם ומתמחה ביצור מערכות לאיתור נזילות מים ללא הרס.
כמו כן חברתנו עושה שימוש במאתר גז ייעודי בעל רמת רגישות גבוהה ביותר ורמת דיוק גבוהה מאוד.
עובדי ומנהלי חברת אינפרא בונפיל עוברים השתלמויות בארץ ובחו"ל והינם בעלי ידע וניסיון רב בתחום איתור הנזילות.
כיום חברת אינפרא בונפיל מיבאת את ציוד הבדיקה ואף מבצעת קורסים לשרברבים ומאתרי נזילות המעוניינים להתמקצע בתחום איתור נזילות סמויות.
סובלים מנזילת מים סמויה?
אל תהססו, צרו קשר ונשמח לענות ולהסביר על אופן מתן הפתרון הטוב ביותר עבורך.
התקשרו עוד היום ונשמח לענות לכל שאלה בנושא.

מאתר נזילות בגז
שורשים בצנרת

שמתם לב שחשבון המים שלכם גדל בשנה האחרונה? יש סימני רטיבות או ריח המעידים על נזילה? שעות המים מסתובב גם כשכל הברזים סגורים? אם כן, כדאי להזמין שירותי איתור נזילות המבוססים על אמצעים שונים, ואחד מהם הוא מכשיר ייעודי לאיתור נזילות בגז.

כידוע, חלק נכבד מנזילות המים בבית ובגינה מגיע ממקור שאינו גלוי לעין. אמנם, את השלכות ונזקי הנזילה אנו יכולים לראות או להריח, אבל קשה מאוד לדעת מהיכן היא מגיעה שכן הגורם נמצא מתחת לקרקע, מעל לתקרה, מאחורי קיר וכדומה. בדיוק למען מטרה זו חברתנו מחזיקה בציוד מתקדם לאיתור נזילות כגון מצלמה טרמית, מגביר קולות זרימת מים, סיב אופטי וכן מכשיר עבור איתור נזילות מים בגז. הגורם המשותף לכל האמצעים הללו הוא השאיפה לפתור את הבעיה בצורה המהירה והיעילה ביותר, מבלי לגרום לנזקים. ללא מכשירים אלו, על מנת לאתר את הנזילה היינו צריכים לקדוח, להרים אריחים, לחפור, לפרק תקרות גבס וכדומה – רק בשביל להגיע אל מקור הנזילה. לעומת זאת, עם המכשור אנו יכולים לקבל מיקום מדויק שלה ולהיכנס לצורך התיקון בדיוק אל המקום הנכון.

איתור נזילות בגז מבוסס על רעיון פשוט: החדרת גז אל הצנרת החשודה בנזילה ולאחר מכן איתור שלו באמצעות מכשיר שמזהה אותו. חשוב להדגיש כי מדובר בגז שאינו מסוכן כלל לבני אדם או לבעלי חיים.

יש כמה וכמה מכשירים לאיתור נזילות בגז, כאשר לכל מכשיר יש את האיכויות והיכולות שלו. בתור חברה מובילה בתחום איתור הנזילות בישראל, אנו עובדים עם המכשיר החדיש והטוב ביותר שקיים כיום בעולם. מדובר במערכת תוצרת גרמניה של חברת FAST, מדגם AQUA M300. מדובר במכשיר רגיש ביותר המצטיין ברמת דיוק גבוהה במיוחד, כאשר עובדי ומנהלי החברה מוסמכים להשתמש בו. יתר על כן, ניסיוננו הרב וההשתלמויות שאנו עוברים, הופכים אותנו כתובת לאינסטלטורים המעוניינים להתקדם בתחום הנזילות הסמויות ואיתורן.

יש להדגיש כי איתור נזילות מים בגז אינה הפעולה הראשונה שנבצע בדרך כלל. לרוב, יהיה עדיף להשתמש במכשור כמו מצלמה תרמית או מאתר נזילות אקוסטי. יחד עם זאת, ישנם מצבים בהם מסיבות של תנאי השטח מכשירים אלו לא יוכלו לתת מענה מספיק מדויק, ואז נעבור לאיתור נזילות בגז. לשם כך נחבר עם מחברים ייעודיים מיכל גז ידידותי לסביבה אל הצנרת של הבית או הגינה, כמובן אל הקו החשוד בנזילה. לאחר מכן, אנו נלך לאורך הקו (למשל צינור העובר מתחת לאדמה או לריצוף) עם המכשיר הייעודי, שיודע לזהות גם כמויות מזעריות של הגז שהחדרנו למערכת. אין זה משונה אם מדובר בצינור פלסטיק או מתכת, אם יש בו סדק או חור הגז יעבור דרך ויעלה למעלה, ואנו נקלוט אותו. כמובן שהמקום בו המכשיר מורה על כמות הגז הגדולה ביותר, הוא המיקום של הנזילה.

יש להבין כי איתור נזילות מים בגז אינו עניין של מה בכך. זוהי עבודה לבעלי מקצוע בלבד. קודם כל, כי מדובר במכשור יקר מאוד שאין שום טעם לקנותו לצרכים פרטיים. שנית, מפני שכדי לקבל תוצאות מדויקות צריך לדעת כיצד לחבר ולתפעל את המערכת. בנוסף, לא תמיד איתור נזילות בגז הוא הפתרון הטוב ביותר, ולפעמים באמצעות ניסיונו של בעל המקצוע אפשר אפילו לאתר את הנזילה ללא אמצעים מיוחדים. ולא פחות חשוב, חברה המתמחה בתחום גם תוכל לספק מענה לבעיה עצמה, כלומר תיקון של הנזילה עם מינימום נזקים מיותרים וכל העלויות הנלוות אליהם.

העלות של איתור מים בגז משתנה בהתאם למספר פרמטרים. כך למשל, איתור של הנזילה בתוך בית פרטי תעלה לרוב יותר מאשר איתור בגינה. כמו כן, אם החיבור לצנרת נמצא במרחק גדולה מהגינה נצטרף להשתמש ביותר גז, והעלות תהיה גבוהה יותר. מעבר לכך, אם תבצעו השוואת מחירים תגלו שהעלות משתנה בין אנשי מקצוע בהתאם לניסיונם, לרמת המכשור שהם מחזיקים ולשיקולים נוספים. באופן כללי, טווח המחירים הממוצע בשוק נע בין 1,300 ל- 2,000 ש"ח וכולל בדיקה מקיפה ומלאה של המערכת לצורך איתור הנזילה, בין אם משתמשים במכשיר לאיתור גז או באמצעים אחרים.