הסרת שורשים בביוב

הסרת שורשים בביוב

הפתרון האולטימטיבי לבעיית השורשים בביוב

יש לכם שורשים במערכת הביוב – לנו הפתרון האולטימטיבי לחיסול בעיית השורשים בקו הביוב שלכם!

הפתרון שלנו מבוסס על עקרון שני שלבים

השלב הראשון: הוצאת השורשים הקיימים מתוך קו הביוב .

השלב שני: בתוך הצינור הקיים (באזור חדירת השורשים) יוצרים צינור חדש שעמיד פי כמה מהצינור הקיים. בכך בעצם חוסמים את אפשרות חדירת השורשים למערכת הביוב לצמיתות.

הפתרון שלנו הוא פתרון מהיר, יעיל, ללא הרס, זול – חסכוני ובאחריות
מהיר – תוך דקות נחדיר מצלמת רובוט או מצלמת סיב אופטי שיאתר את מקור החסימה, אם מדובר בשורשים שחוסמים את קו הביוב, נחדיר דיזה לקו הביוב, הדיזה מסתובבת במהירות עצומה קוצצת ותולשת את השורשים ומשאירה את קו הביוב נקי לחלוטין משורשים.

כך ניראה שירוול בתוך קו הביוב
כך ניראה שירוול בתוך קו הביוב

יעיל – הפתרון שלנו הוא יצירת קו ביוב חדש בתוך צינור הביוב הסדוק או המפוצץ הקיים הפתרון יעיל לשנים רבות ללא צורך בהשקעות נוספות לתחזוקת הצינור החדש.

ללא הרס – הפתרון שלנו מבוסס על שימור המצב הקיים, איננו שוברים, איננו הורסים, איננו מזיזים ומשנים, המטרה העיקרית היא לא ליצור כאוס, לכלוך ולהימנע משיבוש חיי השגרה בבית בחצר ובסביבה.
זול וחסכוני – הפתרון שלנו זול וחסכוני מול כל אלטרנטיבה אחרת שנפרט בהמשך המאמר אחריות – לתהליך שפתחנו אנו נותנים אחריות ל-3 שנים.

תופתעו! אבל מי הביוב הם מקור החיים של שורשי העצים, קווי הביוב עשירים בחומרים אורגניים ובמינרלים הדרושים להתפתחות העצים. ברגע שיש סדק דקיק, זעיר ככול שיהיה, השורש ישלח ינקות זעירות שיחדרו לקו הביוב יגדלו ויתפתחו בקו הביוב עד שיגרמו לקו הביוב להיסתם, למעבר פסולת אורגני ואחרת, לפעמים דווקא מגוונים לחים או כל גוף זר אחר שאינו מתפרק, נתקע בסבך השורשים, ומכאן קצרה הדרך לסתימה מקו הביוב.

כיצד נוצר סדק בקו הביוב?

מקום חדירת השורשים לקו הביוב
מקום חדירת השורשים לקו הביוב

סדקים בקו הביוב נגרמים בעיקר בגלל תזוזות במבנה הקרקע, או כתוצאה של עייפות החומר.

במקרים בהם יש סדק גדול בקו הביוב בדרך כלל מתפשט באזור ריח רע  ויתושים מופיעים בסביבה.

 

 

מה עושים כשיש סתימה בקו הביוב ?

כשיש סתימה הנטיה היא בדרך כלל להקל ראש, השכנים מתווכחים מי צריך להזמין אינסטלטור, בדרך כלל לאחר ניהול משא ומתן טלפוני ניבחר האינסטלטור שהציע את ההצעה הזולה יותר. ההנחה היא שמדובר בתיקון פשוט בה האינסטלטור משחיל ספירלה והבעיה נפתרת, אלא שהבעיה נפתרת רק למראית עין, אם אין הרבה שורשים במערכת הביוב הקו ישתחרר באמצעות הספירלה בקלות יחסית וזרימת המים נמשכת, במידה ויש הרבה שורשים האינסטלטור יחל בתהליך תלישת שורשים.

שימו לב תלישת השורשים, אינה עוקרת את השורשים ,כעבור זמן מה השורש יצמח שוב והבעיה תחזור על עצמה ולאורך זמן התופעה עלולה אף להחריף

מדוע אסור לתלוש שורשים?

תלישת השורשים איננה עוקרת את השורשים, השורשים הנתלשים מתעבים (הופכים לעבים יותר ) מתפצלים לשורשים נוספים, תהליך עיבוי השורש מרחיב את הסדק ומעוות את הצינור. תהליך המשיכה והתלישה מפורר את שכבת הבטון. בסופו של התהליך של תלישת השורשים הבעיה נפתרת למראית עיין בטווח הקצר אבל מחמירה בטווח הארוך.

מדוע אינסטלטור זול הוא אינסטלטור יקר?

אינסטלטור זול נותן פתרון זמני לבעיית השורשים, בדרך כלל כעבור מס' חודשים הביוב נסתם בשנית ושוב צריך להזמין את האינסטלטור,  לעיתים יציע האינסטלטור לחפור לכם קוו ביוב חדש, לפעמים באמת אפשר לחפור קו ביוב חדש, אבל בדרך כלל קוו הביוב עובר מתחת למדרכות למרפסות ולמקומות שהגישה לא נוחה. כדי לחסוך בעלויות שגם כך יהיו כמה אלפי שקלים יציע לחתוך קטע קטן, אבל חיתוך קטע קטן בגלל העדר גישה נוחה יצור בעיה של שיפוע, ואולי הרמה לא זהירה של הקו תגרום לסדק במקום אחר. מה שיגרום לבעיה להופיע מחדש.

מדוע האינסטלטור המקצועי הוא האינסטלטור המשתלם עבורכם?

אינסטלטור מקצועי יגלה לכם את הבעיה האמיתית במהירות ויציע את הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

לאיסטלטור מקצועי יש מגוון פתרונות להציע לכם, וממבחר האפשרויות הוא יציע עבורכם את הפתרון הטוב ביותר. אינסטלטור מקצועי מצויד בכלים מקצועיים, אינסטלטור מקצועי יעניק 3 שנות אחריות לעבודתו.

התקשרו: 052-323-7505

הפתרון המשתלם לבעיית השורשים בביוב

הזמנת אינסלטור מקצועי בעל הציוד המתאים שיכול לערוך אבחון מדויק של מקור הסתימה בקו הביוב, לצורך האבחון אינסטלטור מקצועי ישתמש במצלמה סיב אופטי, או באמצעות רובוט שמוחדר לקו הביוב סורקים את הקו ומאתרים את הגורם לסתימה בקו הביוב. במקרה והגורם לסתימה בקו הביוב הוא שורשים שחדרו דרך אחד הסדקים או אחד המחברים אז הפתרון המוצע הוא כריתת השורשים שחדרו לקו הביוב, וסתימת הסדק שדרכו חדרו השורשים לקו הביוב.

איך לבחור אינסטלטור טוב ומקצועי?

השוק מלא באינסטלטורים, אינסטלטור טוב אינו נמדד בקסם חיוכו, או בעובדה שמכירים אותו, או בגלל שהוא זול. אינסטלטור נמדד ביכולת שלו למצוא עבורנו מגוון אפשרויות לפתרון ולרשותו הציוד המתאים למגוון פתרונות אפשריים, הטיפול שאנו מאמינים בו בתחום שורשים בביוב הוא יצירת שירוול כלומר בניית צינור ביוב בתוך הצינור הקיים. טיפול בשירוול מבוסס על עיקרון חסכון בזמן, חסכון בכסף, ועל עיקרון חסכון בהרס

כמה זמן אורך הטיפול בהוצאת השורשים ובניית שירוול בתוך קו הביוב?

צפו בסרטון שמדגים תהליך מלא של איתור שורשים בקו הביוב, בניית שירוול בקו הביוב

דקות אחדות לאחר תחילת העבודה, מוחדר לצינור הביוב מצלמת סיב אופטי, שמאתרת את הגורם לסתימה, במקרה של סתימת שורשים, בקו הביוב, מוחדר לקו הביוב דיזה שמסתובבת במהירות של אלפי סיבובים בדקה וכותשת את השורשים, במהלך פעולת הדיזה, קו הביוב נשטף בעוצמה אדירה מה שמסייע להוצאת הלכלוך, להסרת השומנים מקו הביוב, ולסילוק שאריות השורשים מקו הביוב.

לאחר ניקויי הקו נגשים לשלב השירוול, השירוול הוא השלב שבו יוצרים בתוך קו הביוב הקיים צינור נוסף שהוא בעוצמה פי כמה מהצינור הקיים, ובכך אוטמים לחלוטין את האפשרות ששורשים יחדרו שוב לקו הביוב, ואם לא דיי בכך חברתנו מעניקה אחריות ל- 3 שנים ששורשים לא יחדרו באותו מקום לקו הביוב.

מהו מגוון הפתרונות לבעיית השורשים בביוב?

בשוק קיימים מבחר של פתרונות לבעיית השורשים במערכת הביוב, הפתרון הנפוץ תלישת השורשים באמצעות ספירלה חשמלית, הספירה מסוגלת לתלוש את השורשים הרכים, מה שמאפשר למים ולפסולת האורגנית לזמן קצר לשוב ולזרום.
פתרון אחר הוא ניסור השורשים באמצעות מסור, או ניסור והחלפה חלקית של חלק מקו הביוב, אבל גם אלה פתרונות חלקיים.
פתרון אחר הוא באמצעות קטילת שורשים בחומרים כימיים, הפתרון מבוסס על שני שלבים, בשלב הראשון מזמינים אינסטלטור לחיתוך השורשים, ותוך שעה יש להשתמש בחומר הכימי, החומר הכימי יעיל עד שנה. במקרה הטוב יש לקרוא שוב מדי שנה לחברה המטפלת בחומרים הכימיים, להחדיר מחדש את החומר.
מאחר והחומר יעיל רק נגד שורשים שנחשפו במגע ישיר, הרי שכעבור מספר חודשים, העץ מצמיח שורשים חדשים שמתפתחים במערכת הביוב ומאיטיים,את קצב זרימת השופכין במערכת הביוב, עד שסותמים מחדש את קו הביוב.
העץ לא ייוותר על מקור המים שלו, והשורשים מפתחים עמידות נגד קוטל השורשים. משנה לשנה הסדק במחברים או בפיצוצים יורחב, מה שיגרום בסופו של דבר הוצאה יקרה יותר. כך ימצא עצמו הלקוח שחיפש פתרון זול משלם כפל כפליים מהפיתרון שנחשב ליקר.

חסרונות הטיפול בחומרים הכימיים:

1. הפתרון הוא תקופתי עד לשנה המשמעות כל שנה נציג החברה יתקשר אליך ויזכיר לך שיש לחדש את הטיפול בקוטל השורשים.
2. הפתרון הוא פתרון חלקי, שרק יחמיר את הבעיה, ויגרום להוצאה גבוהה יותר בעוד מס' שנים.

לנו הפתרון האולטימטיבי לבעיית השורשים בביוב

כאמור בפתיח לנו יש את הפתרון האולטימטיבי להוצאת השורשים ממערכת הביוב, הפתרון שלנו מבוסס על שני שלבים, הוצאת השורשים ובניית צינור בתוך הצינור הסדוק או המפוצץ. הפתרון שלנו הוא פתרון סביבתי שאינו מבוסס על הרס, פתרון ירוק, פתרון חסכוני, זול מהיר ויעיל עם מתן אחריות עד 7 שנים מתום העבודה.